Месец

Да ми е жива и здрава моята месечинка Радост – на 10.08.2010 мина един праг в живота си! Времето минава бавно, но безвъзвратно и сигурно. Сякаш се роди вчера! А днес доктора вече отбелязва наддаването до 4 кг и цели 5 см във височина! Точно като гъбка! Само дето я поливам с млекце :)) Дано да продължи да се лее и то за да расте моето слънце! Детето е здраво и се чувства добре! И ние с Виден сме доволни от този факт!

Аз ли как съм? Бих казала, че щом тя е добре и аз съм добре. Но винаги съм била против това да се идентифицираш с личността на друг. Да се поставяш на мястото му за да предположиш чуства или реакция – да, но не и сливането на двете личности на каквото и да било ниво. Аз съм си аз! Тя си е тя! Аз се възстановявам от раждането доста успешно и с нетърпение очаквам момента, когато ще мога да се завърна към спортните си занимания в залата за аеробика. Опитвам се да си изградя режим, който да ми позволява не само да бъда добра майка, но и да съм жена и то хубава и добра партньорка и дъщеря. Трудно, но не и невъзможно! Но никой не е споменавал, че ще е лесно! Но има и нещо, което ми липсва страшно много! Това са разнообразните контакти с хора с различни интереси. Откакто се вглъбих в бременността си и в осъзнаването на майчинството си сякаш потънах в бебешки разкази, вълнения, информацията ми е почти подчинена на детето и всичко свързано с него. А това накара интелигентността ми да гладува. Сега започвам да осъзнавам, че това не ме кара да се чуствам комфортно в мислите си. Цялото ми същество копнее за нови преживявания на места все още невиждани от очите ми и с хора, които ще споделят с мен преживелици, различни от раждане и отглеждане на бебе. В този смисъл завиждам на всички, които отиват на почивка, на концерт, ходят на работа, защото се срещат с море от хора – познати и непознати. А както казвам аз всеки човек е една нова вселена! А искам да съм космонавт 🙂 ! И моето бебе да може да черпи от мен не само хранителни вещества, но информация за света, който го очаква. Да мога да й разказвам истински приказки, а не глупави бебешки безсмислици.

Ето така се чувствам! Добре ама… Ощипвам се и си припомням, че съм благодарна, че всичко е наред и ми остава време да усетя незадоволеното си его. И си обещавам да направя всичко възможно да съчетая нещата, защото аз мога да се отделя от Радост, но тя от мен не. А това е също предизвикателство за интелигентни – да задоволиш себе си за да е доволно и детето ти, нали?

One response to “Месец

  1. Истина е!!! Радост е истинска, а не кукла. Видях я! И ти изглеждаш добре и чакам кафето с теб…

Вашият коментар

