Кенгуру

От 31 май вече съм в официално майчинство. Или с други думи започва обратното броене. Бебето толкова е пораснало, че ме кара да се чуствам като кенгуру – отпред с торба с непрестанно мърдащ бебешок вътре 🙂 . Курсът за бременни почти приключва – остават още две занимания. Беше ми доста полезен. Като всяка една неориентирана бъдеща майка, измъчвана от всякакви страхове и въпроси за нея, за детенцето и изобщо за бъдещето й, мога да споделя с удоволствие, че специалистите и професионалните съвети и практики, които ни казаха и показаха ми помогнаха да се поуспокоя, да събера мислите си, да започна да правя планове, защото вече ми е почти ясно какво искам и какво ме чака. Казвам „почти“ защото реалността винаги може да те изненада. Аз предпочитам приятно, но…знае ли човек?!

Последната изненада ми я поднесе д-р Арсения Балиян след полагащия се очен преглед на бъдещи майки с миопия (късогледство). Подробния оглед на очните дъна и по-специално на ретината на очите ми показа доста сериозно изтъняване на поне три места и съмнения за прокъсване на едно. Заключението й е категорично: Оперативно родоразрешение и лазерно укрепване на изтънялите участъци от ретината. Лазерната операция ще е на 19.06.2010г. Тези новини се оказаха малко стряскащи за оптимистичната ми душа и ме хвърлиха в смут. За пръв път някой ще се намесва оперативно в зрението ми. И не след дълго и в организма ми (секциото). А аз най-блажено се подготвях духовно и психически за големите напъни на естественото раждане (въпреки възрастта ми и протестите на Виден и вуйчо му). Но…в крайна сметка важен е не само комфорта на бебето, но и този на майка му 🙂 . А няма да загубя зрение от инат. После с какво ще гледам усмивката на бебето ми? И всички ми казват „Нито си първата, нито ще си последната.“ . Така, че сега се подготвям психически за двете операции. Хубавото е, че има още време. Следващата седмица ми предстои среща с д-р Пелев – човекът, който ще изкара бебето ми на бял свят. Дано неговите новини да са успокоителни. Дотогава ще запълвам времето и мислите си с бебешки покупки (леле, колко магазини има за обикаляне и колко е трудно да избереш от всички неща най-необходимото и най-доброто!), срещи с приятели и концерта на Lord of the Dance на 06.06.2010г. под ръка с Виден!!!

One response to “Кенгуру

  1. С теб съм! И двете операции ще минат успешно и много скоро ще се радваш на една сладка госпожица! 😛

Вашият коментар

