1.Случи се

От известно време природата все повече се провиква в мен: Време е за бебе. Споделих виковете й с Виден и се оказа, че тя викала и при него. Още повече, че след последния преглед от СМЦ във фирмата доктора-мамолог натърти, че е време да побързам, тъй като в гърдите ми се оформят разни образувания, които засега са безобидни и с една бременност ще изчезнат. И така захванахме се сериозно с бебеправене – сметнахме датата на предполагаемата овулация, минахме на сух режим и здравословно редовно хранене и речено-сторено. За всеки случай повторихме няколко пъти, за по-сигурно. Пък и си е приятно да повтаряш 😉 . Ами сега следва дългото очакване: Ще ми дойде ли, няма ли да ми дойде. По принцип цикълът ми не закъснява, което е признак на добро здраве. И сега, когато се забави с три дни, у мен взе да се прокрадва една огромна надежда. Но все пак се пазих да й се отдам, защото после ще ме боли повече. Изкуших се и отидох на аеробика, но подскачах някак си много внимателно и треньорката няколко пъти ми направи остра забележка. Ами как сега хем да не се издам, хем да се пазя? Ударих го на лиготия. Както само аз умея. И се измъкнах.

Но в мен напират толкова въпроси, които имат нужда от отговор сега или никога. Трябва да избера добър довереник и съветник. Кой по-добре от скорошна майка с докторско образование. Андриана. Посветих я в тайната и някак си ми олекна. Тя естествено веднага ме попита тест дали съм си направила. Ами не. Ами какво чакаш? Искам да тръпна до последно. Защо? Няма смисъл. Купи си и после ще тръпнеш от друго, щом вече седмица закъснява цикъла. Големия въпрос с аеробиката обаче получи разочароващ отговор: Ще трябва да се откажеш от нея поне в първите месеци, защото подскачането е вредно и ще затрудни захващането на яйцето и ембриона за стените на матката. Първа жертва. Ами какво да кажа на приятелката ми треньорка? Тя ще ми звънне и ще попита защо ме няма, къде съм, кога ще дойда. Ще и кажеш нещо: На село, на работа или нещо ще измислиш. Мъка. Дано не ми се налага да я лъжа дълго, но всичко ще е оправдано когато разбере и заподскача от радост. Засега успявам да я държа в неведение.

Направих си теста на 11.11.2009г. Surecheck каза: Виден е виновен ;)) Беше като награда. Ден по-рано погребахме единия от любимите ми вуйчовци. Зарадвахме се и двамата, но все още ни звучи някак си невероятно и далечно.

След кратко семейно съвещание с Виден решихме, че ще се нуждаем от доверен лекарски екип с компетентни съвети. И тъй като основна вина за нашата връзка имат вуйчо му Евгени (нищо, че е хирург) и вуйната Елеонора (старша сестра и баба на две внучета) те ще имат честта да научат първи. Офицално им съобщихме на неделен обяд. Малко неочаквано за тях, въпреки че и двамата знаят, че е време. Разплакаха се от радост. И ще пазят тайната ни до когато е необходимо.

Това с неказването на много хора си го обяснявам само и единствено с факта, че бременността е най-крехка в първите месеци. И ако се случи да се провали, ще е по-малко болезнено да се обясняваш пред всички. А донакъде и суетността да не те урочасат или да те погледнат лоши очи. А как ми се иска да зарадвам мама! Но реших, че няма да има по-хубав подарък за нея на рождения й ден на Коледа, нали? Родителите на Виден ще научат на Нова година. Изобщо с един подарък ще минем няколко празника ;))

Когато пиша това съм в пета седмица. Реших, че ще публикувам това по-късно, когато всичко е по-спокойно и хората знаят. Датите ще са към самата статия.

18.11.2009г.

3 responses to “1.Случи се

  1. Йоана Петрова

    Честито! Само такива хубави новини могат и мен да просълзят (въпреки че не се познаваме). 🙂
    Най-хубавото е че „викът“ на природата е бил и към двама ви.
    Лека бременност и щастливи мигове!

  2. Добре дошла в клуба! 😉

  3. Благодаря и на двете ви! Аз още не съм осъзнала какво ме чака, не че е нещо страшно…само знам че го искам, и то много и че това ще ме дооформи като човек, жена и разумно същество. А вие и двете ще ни „храните“ със своите невероятни вкусотии.

Вашият коментар

