Средно положение

Седмицата е 21, лунарния месец е шести, календарен – 5. Най-хубавия период на бременността ми – тонусът е отличен, храненето е редовно и безпроблемно, желанието за живот е огромно и напълно съвпада с това около мен. Природата е на прага на пролетта. На път е да се събуди. Само глупавата баба Марта взе че изтръска пухените завивки от старото си ложе и вижте какво стана навън – сняг до колене. После ще я видя с метлата как ще се озори да си събере изтупаното 🙂 . Пак ще ходи до Слънчови за помощ.

Напук на нея, вчера изджвакахме в снега за поредния преглед. Бебето е в добро състояние, сърцето бие, главата му е цели 5 см, пораснало е и цялото вече е около 20 см и нагоре. Коремът ми се е разширил с поне 10 см в талията и това му дава свобода дори колело да кара вътре. Подозирам, че извършва някакви сутрешни гимнастики, а вечер си организира танци, щото думкането е осезаемо и се вижда дори с просто око. Доктор Арнаудов хубавичко се помьчи човека да разбере момче или момиче ще бъде. На Виден му изтекоха хубавите сини очи да се взира в екрана на неясния ехограф, за да различи пръв мъжките органи, но уви! Докторът незнайно как видя, че ги няма и отсече: 90% момиче! Останалите 10% ще ги потвърди феталната морфология (т.е. прегледа на 3- или 4D). Аз се забавлявам на цялата история, защото в тези сини очи се крие любопитство без пол и знам, че те ще ме гледат по същия начин от лицето на детето, а когато двата чифта се погледат взаимно ще потънат безвъзвратно един в друг и няма да има значение дали ще е с рокля или панталон. И светът ще се промени, ще стане малко по-добър, нали?!

П.П. Датите вече ще са актуални, ;))

4 responses to “Средно положение

  1. Честитоооооо, девойче ще е, знам си аз 🙂

  2. Откъде пък разбра!? Да не си готвила боб наскоро и да си метнала две-три зърна да ги питаш? 🙂

  3. всичко знам аз 🙂

  4. И аз се радвам за теб! Бъди здрава! 🙂
    Тези дни ще ти се обадя за кафенце 😉

Вашият коментар

