Искам

Един разговор днес ме наведе на едни мисли…

Потърсих и намерих израз на това, което се върти в главата ми през последните дни:

ИСКАМ ДА МЕ ИЗСЛУШВАШ, БЕЗ ДА МЕ СЪДИШ.

ИСКАМ ДА МИ ВЯРВАШ, БЕЗ ДА ИЗИСКВАШ.

ИСКАМ ПОМОЩТА ТИ, НО НЕ И ДА РЕШАВАШ ВМЕСТО МЕН.

ИСКАМ ГРИЖИТЕ ТИ, НО НЕ И ДА МЕ ОБЕЗЛИЧАВАШ.

ИСКАМ ДА МЕ ГЛЕДАШ, БЕЗ ДА ПРОЕКТИРАШ ТВОИТЕ НЕЩА У МЕН.

ИСКАМ ДА МЕ ПОДКРЕПЯШ, БЕЗ ДА СЕ НАГЪРБВАШ С МЕН.

ИСКАМ ДА МЕ ЗАЩИТАВАШ БЕЗ ЛЪЖИ.

ИСКАМ ДА СИ БЛИЗО, БЕЗ ДА МЕ ЗАВЗЕМАШ.

ИСКАМ ДА ПОЗНАВАШ МОИТЕ ЧЕРТИ, КОИТО НАЙ- СИЛНО ТЕ ОТВРАЩАВАТ.

ИСКАМ ДА ГИ ПРИЕМЕШ, БЕЗ ДА СЕ ОПИТВАШ ДА ГИ ПРОМЕНИШ.

ИСКАМ ДА ЗНАЕШ….ЧЕ ДНЕС МОЖЕШ ДА РАЗЧИТАШ НА МЕН…

БЕЗУСЛОВНО

Източник: sibir.bg

2 responses to “Искам

  1. искам да ме обичаш…
    много хубаво написано, от който и да е…

  2. ХОРХЕ БУКАЙ

Вашият коментар

