Божествено вкусна и лесна торта

Как може досега да не съм я споделила!? Седя си, пия си кафе и се чудя! Правя я поне за втори път и пак ми се иска да я изям наведнъж цялата! Днес трябваше да я занеса на едно балконско женско пиене на кафе, но поради едно непреодолимо препятствие сега си я ям сама. Но от тук ще подразня всички останали:

Тортичка за милиони

НЕОБХОДИМОСТИ:

Около 25 бр. бишкоти;

2 кофички кисело мляко, може и с цедено;

1 ч.ч. мед;

остатъци от недоизядени сладка и конфитюри;

стафиди;

какао и шоколадови пръчици.

ПРИГОТОВЛЕНИЕ:

В подходящ съд се изсипват киселите млека и меда и се объркват до хомогенност. В друг подходящ съд (аз предпочитам тава от йенаглас, щото е прозрачна) се подреждат един ред бишкоти. Заливат се с половината смес от киселото мляко. Отгоре се разпределят конфитюрените остатъци. Поръсва се със стафиди. Върху тях се нареждат втория пласт бишкоти и се заливат с останалото подсладено кисело мляко. Поръсват се с шоколадови пръчици и какао. Покрива се с фолио и се оставя поне 12 часа в хладилника. Ицето Лулчев ми даде идея да натопявам бишкотите в коняк или ликьор. Аз съм за всякакви вариации, но имайте предвид, че после ще ви трябва шофьор 😉 . Още една идея ми дойде сега: киселото мляко ако му добавите какао, ще стане шоколадова торта.

Отивам да си сложа още едно парче!

Първото парче

4 responses to “Божествено вкусна и лесна торта

  1. А кога ще почерпиш?

  2. Ето моят коментар,
    за човек който не обича баш много торти, Дариии възбуди ти много моят апетит. Дали ще е вкусна ако аз я направя, незнам. Но и да чакаш 12 часа … от де това търпение в теб? Четейки твоята рецептата си зададох въпроса: Дали седи пред „прозрачната йенаглас“ с потропвайки прости по вратата на хладилника и брой нервно бавно минаващите минутите!? А?

  3. Мила ми приятелко, познаваш ме твърде добре, за да кажа че не е истина. Тортата става за ядене и след 2 часа на студено, но трябваше да я занеса на едно женско събиране. Ето затова ми трябваше доста воля да не я налазя – как после да занеса само половината!? Но правя, каквото правя, а мисълта ми все до хладилника стои и потропва с пръсти нервно…
    Стойо, аз забавям, но не забравям!

  4. Охоооо! Чудесна торта! И изглежда вкусна и апетитна! Искам и аз!!!

Вашият коментар

