Върнах се

Всъщност не съм ходила никъде. Бях изпаднала в словесна дупка – не ми се пишеше, мързеше ме, имах твърде много работа и в офиса и у дома, и подобни обективни и субективни причини.

Днес ми дойде музата! А тези, които ме познават добре, знаят, че аз не правя нищо без муза! Ако го сторя, ще бъде 100% по принуда, защото така трябва или някой има нужда от това. И то пак става с муза!

На кратко: Ремонта у дома почти свърши, народа се кротна с тия разпродажби в офиса, милите ми котенца вече щуреят на воля на село и през главата ми минават бебешки мисли…Само готварската муза ме посещава отвреме навреме. Почти зарязах BULFORUM.COM и сега съм с новата мода FACEBOOK.COM. Почти съм изоставила и Аероклюкарника, тъй като Тоталспорт живнаха и взеха, че си ъпдейтваха сайта и си направиха профил във Фейсбук.

Но тук си остава полето за личната ми изява. И мислите в главата ми ще придобиват черно-бели и тук-там шаренки измерения само тук.

Засега ми мирише на липа. Ще понабера малко и аз, щото няма нищо по-приятно да пиеш прясно запарен липов чай в студена зимна утрин и ароматът му да те връща в юни…

Вашият коментар

