Музика, която те кара да се чувстваш добре

Слушам радио в офиса ми, докато работя. Пробвах няколко станции. Сега съм на Атлантик. Преди малко пуснаха едно от любимите ми изпълнения на Джордж Майкъл One more try. И веднага след това логото на радиото „Нежната музика, която те кара да се чувстваш добре“. Замислих се. Какво значи обикновения въпрос „Каква музика слушате?“? Никога не съм могла да отговоря изчерпателно. Може би само веднъж: Според настроението ми. Обичам да слушам изпълненията на Джордж Майкъл (най-много), на Депеш Мод (дори на концерт ще ходя втори път), на Металика (е, не всичко но…), диджейските компилации на Тиесто и Армин ван Бюрен ми пасват идеално по време на шофиране, слушам (и пея с тях) немалко количество български изпълнители – Лили, Орлин, Георги Христов, Емил Димитров…, отвреме на време си пускам по някоя руска песничка за опресняване на езика 😉 .И както се казва, ще спра да изброявам за да не би да пропусна някой. Особено народната музика и любимата ми песен Лудо младо сън засънило, с дядо Видю я пепем на два гласа… Не разбирам английски много добре и не съм харесвала песен по текста, но повечето от песните, които харесвам зная наизуст или не ми трябва много за да ги науча (ако е нова). Музиката е храна за душата, беше казал някой. Тя сближава хората, утешава ги, когато страдат, когато им е весело пак им идва да запеят…май един живот може да се опише с музика, от детските песнички до погребалния марш. Колкото различни животи, толкова е различна и всяка мелодия. Как тогава можеш да кажеш: Моята е само тази?!

Моята е тази, която ме кара да се чувствам добре!

One response to “Музика, която те кара да се чувстваш добре

  1. И моята музика е разнородна. Понякога обичам по-бавни, а понякога – диско, реге и всякакви вариации на по-бързи парчета. Не харесвам чалга и много твърд рок, но и аз харесвам българска музика. 😉 Слушай това, което те кара да се усмихваш! 😛

Вашият коментар

