Смесен режим на Дюкан – в резюме

В резюме, защото нямам намерение да ви описвам подробно като Ударния (кратък) режим две седмици на редуване на Протеини и Протеини със заланчуци.

ДЕН ОСМИ – 11.08

Събудих се и се метнах на кантара – !!! 53,9 кг!!! Хип, хип, УРА! 1,3 кг!!! Не е много, спокойно! Не забравяйте, че съм и в третия ден от цикъла и съм изхвърлила и доста от задържаните течности. Но си ги усещам – почнах от 56,2 кг, днес 53,9 кг – 2,3 кг по-малко се усещат! Днес ще ям салатка, ухааа! Няма по-хубаво нещо! С пържолка! Не са ми омръзнали още… Само шоколадът ми липсва 😦

ДЕН ДЕВЕТИ – 12.08

54,4 кг – 500 гр отгоре, ама в книгата пише, че е нормално. Само да подчертая, че не съм се отказала от меда и НЯМА ДА СЕ ОТКАЖА, щото без него не мога! Шоколад оставям, но меда – не! Открих как да си направя чудна яйчена салатка – сварени настъргани яйца, омесени с малко млечен сос с горчица, чесън и подправки и ушичките ми пукат та се късат. Овесените трици ги включих, ама ги добавям в салатите. Изобщо малкото отклонение от книгата не е фатално – Виден ме помоли да му опържа картофки за мезе на биричката и аз не можах да се сдържа да ги опитам, щото ги направих с чесън и подправки – по селски. Замислих се, но в крайна сметка никой няма да ме убие за това. А явно резултатът е видим щом и той го забеляза :)) Ако обаче видя в огледалото, че погрознявам в отслабването или ми го кажат повече от трима души (независими един от друг) ще спра.

ДЕН ДЕСЕТИ – 13.08

54,3 кг – тенденцията е налице – пак ще свалям. Е, вярно – свалих и малкото в сутиена, което ми беше останало, но важното е да видя сметка на възглавничките по дупето ми и портокалите по бедрата. А те изчезват – по-бавно, но факт! И дава стимул!

ДЕН ЕДИНАДЕСЕТИ – 14.08

54,0 кг. Вечерята обаче беше специална – глезене за мойто момче! Направих яйчна салата, но сложих и настърган сварен картоф, нарязах мезе свински гърди на скара (от най-мазничките 🙂 ) и си сипахме по едно бяло охладено винце пред хубав смешен филм. За десерт – мляко с кафе и парче кекс от фамилната фабрика. Хм, дааа! Виновна съм! Но не мога да глезя и аз само да гледам!

ДЕН ДВАНАДЕСЕТИ – 15.08

54,2 кг – кантарът веднага отчете присъдата, ама е лека – 200 гр. Днес мама има имен ден и вечерята е с всичките ми роднини в ресторант. Там обаче единственото ядене беше агнешко с картофи. Много вкусно, но не го изядох цялото. Половината порция я дояде татко.

ДЕН ТРИНАДЕСЕТИ – 16.08

54,1 кг. въпреки нарушенията. Днес е събота. У нас ще има майстори. Ще им готвя и няма начин да не опитам. Иначе какъв готвач съм?! Обявявам почивен от диета ден! Три пъти ура!

……………………………….

ДЕН ПОРЕДЕН – 27.08

Движа се между 54,5 и 55,00 кг. Старая се да съм в режим, но си правя и отклонения. По зодия съм гастроном-маняк, така че е неизбежно да се отдавам на страстите и изкушенията. И не съм умряла още. Сигурно щото пак по зодия с рогатия си приличаме…по рогата… 🙂

……………………………….

ДЕН В КРАЯ – 15.10

Спрях да следя какво ям още преди седмица-две. Килограмите явно са трайно запазени 54 – 54,5. Ефект има. Полза също. Щото дори като не следя пак гледам, че ям само полезното – месо, зеленчуци, трици, нискомаслено, и гледам да наваксвам с водата, НО….включвайки сладкишчета отвреме навреме не ми се отразяват драстично щото организма ги опуква в тренировките по аеробика.

Хайде честито! Догодина (ако не забременея) още две кила! 😉

2 responses to “Смесен режим на Дюкан – в резюме

  1. Днес забелязах, че коремчето ти е съвсем плоско и щях да те поздравявам, но от приказки преди тренировката – забравих. В момента си в чудна форма! 😆 😆 Смятам, че и ремонта и той доста е подпомогнал за хубавата форма! 😉

  2. Това е музика за моите уши! Благодаря! Ремонтите малко ме уморяват,но на единия му се вижда краят, а на другия вече придобива резултати 🙂
    Ех, ще дойде време и аз като Вера да го д****я на Главната с приятелки на клюки и кафенца. Скорооооо!

Вашият коментар

