Антонио Ередиа в Пловдив, и аз там!

Отдавна не бях ходила на Античния театър! Едно време, като бях студентка и преди да сложат огражденията, ходих там да се излежавам на слънце и да уча за изпити. Ех, сладки времена бяха!

Миналата седмица разглеждах Пловдив инфо в залата за аеробика и попаднах на огромна червено-черна реклама: Единствено в Пловдив, световно известният фламенко музикант Антонио Ередиа и неговата група на Античния театър, 04.09.2008, 20:00ч. Помислих си, че щом е световно известен някак си не е редно да не знам нищо за него. Потърсих информация от първия ми попаднал компютър и открих доста интригуващи данни. А намеси ли се и името на Антонио Бандерас не трябва да се пропуска! Така де, човекът е свирил дори пред испанското кралско семейство и идва в Пловдив да иска да свири пред мен и аз да не отида! Да не съм луда! Само споменах в залата за фламенко танците на Античния и веднага намерих подкрепа и компания. Постепенно се събрахме цял ред жени начело с един мъж, Чефо – половинката на Ани. Горещи благодарности на Таня, за това, че отдели от ценното си и скъпо време да ходи да купува билети. Преживяването беше неописуемо! Едвам си сдържах краченцата на едно място. Гледката беше прекрасна. Виолета и партньорите и се раздадоха напълно! Единственото, което очаквах с нетърпение и НЕ получих беше страстен танц между мъж и жена! Това малко ме разочарова, но тъкмо ще има какво да очаквам следващия път!

Ето малко материал за неприсъствалите:

Качеството не е добро, на за без пари – толкоз :))

3 responses to “Антонио Ередиа в Пловдив, и аз там!

  1. Жалко, че не бях в Пловдив…Явно е било хубаво, а и обичам испанските ритми, така че още повече съжалявам! 😦

  2. Недей да съжаляваш! Та ти си била на много по хубаво място с още по-любими хора!!! Недастатък на човешкото същество е, че не може да бъде на няколко места едновременно и трябва да избира ВИНАГИ! Следващия път това може да е най-доброто предложение и да дойеш с нас…

  3. Една от големите звезди на фламенкото Антонио Ередиа и неговата група ще изнесат два спектакъла на български сцени през есента. Първата дата е на 20 септември в НДК в София, а втората дата е на 23 септември в Античния театър в Пловдив. – http://www.powermusic.bg/events.htm

Вашият коментар

