Инцидент

Някой ще го сметнат за глупаво, но…аз мисля че е за добро xmas.gif
Вчера на ул.“Родопи“ бях паркирала отляво почти цялата кола на тротоара пред диетичния магазин. Преди да тръгна, за да обърна в отсрещната пресечка се огледах и изчаках идващата зад мен кола да мине. Отпред не се задава никой. Аз съм. Пълен десен и съм почти в моето платно, когато за изненада виждам, че подминалата кола е спряла и включила на задна. По малко от 10 метра между нас, той се движи, аз натискам клаксона, той продължава да се движи и изобщо не поглежда в огледалото. Следва остъргване в моята броня и свалянето й на земята. Аз онемях. Той спря чак когато стъргането стигна до неговата врата. blink.gif За секунди се събраха хора, първата пристигнала кола спря, шофьора излезе и ми каза че е видял всичко и ще ми свидетелства. Пешеходец минава покрай мен и твърди, че всъщност аз съм виновна, че съм паркирала от другата страна на пътя (знак за това няма). Друг държи парчето от бронята ми и се опитва да го постави на мястото му и да ме убеди, че нищо ми няма на колата. Все едно съм в сън. Човека от остърганата кола (след като и двамата освободихме платното, щото стана задръстване) дойде при мен и взе да ме успокоява, че всъщност той е виновен, че не ме е видял, но почти няма щети и е по-добре да не викам полиция. Стоя и гледам двете коли: моята е 25-тина годишна, неговата е чисто нова! Освен падналата броня, на моята и няма нищо. Няма смисъл от полиция. Дали да не опитам да измъкна някой лев? Казах, че така или иначе трябва да я закарам на майстор да ми я изправи и закачи, което сигурно ще ми струва нещо. Човека се напъна и я закачи почти на мястото й. Видимо беше и той притеснен. Стана ми жал – моята е стара и нищо не й е станало. Неговата е почти нова и май имаше една доста солидна черта отстрани. Струва ли си да се правя на палячо за 20 лв? Не. Попитах го дали при тях всичко е наред, той каза че ще се оправи. Тръгнах си. Треперех. Мислех. Не съжалявам.

Преди време сънувах плъхове. Означават нещастия. Случват ми се сега. Дано това да обърне черната серия. Докато не е станало нещо фатално.

4 responses to “Инцидент

  1. Лошо, но се случва. Важното е, че ти си ОК, пък ламарината се оправя. 🙂
    Все пак не съм съгласна с дефиницията стара-нова кола. На него застрахователите ще му поемат разходите по оправянето, а ти сама ще трябва да се бръкнеш и да платиш ремонта на бронята при положение, че вината е негова. Знам, че да се прощава е божествено, но все пак ние сме хора. 😉

  2. Нека това да ти е нещастието, а не нещо друго. Понякога спестените главоболия нямат цена. Така, че спестяването с разкатаването с КАТ може би е за добро.Обърни гръб на случката и я забрави, божество! 😉 😉

  3. Като те чета наистина усещам ужасното притеснение, което те е обзело тогава. Друга на твое място би направила невероятен скандал и би извикала полиция.

  4. Вера, така мисли и Виден, да си призная честно и аз си го помислих там, на пътя. Но вече е късно.
    Вили, май не е само това – нещата продължават да се случват! УВИ!

Вашият коментар

