Как да отслабнем …хм, завинаги?

Аз съм човек, който обръща голямо внимание на външния си вид, но не от суета, а просто защото съм убедена, че добре изглеждащият човек е здрав, щастлив и добре приет навсякъде 😉 ! Ако щете да го нарека така: външността е собствената ви реклама. Така както изглеждате, ще ви възприемат околните, които нямат честта да познават скъпоценния камък вътре във вас – ум, сърце, характер.

Преди два дни в офиса ми влезе моя позната, която не бях виждала отдавна – винаги добре поддържана жена, но за съжаление една от неможещите никога да отслабне колкото иска, защото наоколо е пълно с изкусителни сладкиши, живота непрекъснато я тормози с нови и все по-сложни проблеми, които се трупат изключително и само в областта на ханша. Жената е на около 50 години с медицинско образование. Отскоро се оказа, че е „щастливо“ разведена. Тъй като продавам облекла, а тя е мой редовен клиент, аз знам номера на дрехите, които носи. Направи ми впечатление, че панталона и стои доста свободно. В един момент тя се заинтересува от новите неща и поска да премери един панталон. Нейният номер 46 го нямаше и аз и предложих да премери един номер по-малък – 44, като почти бях сигурна, че няма да й стане. Излезе от пробната, закачила пръст на колана и с тъжна усмивка ми показа, колко й е …голям! Доста учудена и предложих още по-малък номер и вече заинтригувано зачаках да видя дали и този ще й е голям. Когато се показа, панталонът беше точнят номер и на лицето й светеше широка усмивка – да, този е нейният! Сега вече се видя разликата – ханшът й беше значително стопен. Заразпитвах я какво е станало, дали от развода или нови проблеми са я налегнали, дали не е болна. А тя съвсем спокойно ми обясни, че няма проблеми и че новата й фигура се дължи на страхотната диета, която приложила, този път упорито, върху себе си. От дума на дума стана ясно следното: Чула за нашумяла протеинова диета, описана в книга, влязла в книжарницата и срещу 10 лв се сдобила с въпросната книга: Как да отслабнем завинаги на д-р Пиер Дюкан. След като я прочела, решила, че не е толкова страшна и започнала на 15 март. Минала е през всички фази и сега вече влиза в два номера по-малки дрехи. ФАКТ! Е, не е спортна натура! Заразила с идеята и двете си дъщери и всички познати, които отворят приказка за отслабването й. Сдобила се с доста последователи и ми цитира няколко поразяващи резултата. След като си тръгна се замислих, че и аз съм чувала за тази диета и дори се опитах да я прилагам върху себе си, но не съм чела книгата, а се водех от разкази на приятели. И при мен имаше ефект, но доста по-незначителен от нейния. Вярно, че аз нямам какво толкова да свалям, но явно човек трябва да следва професионалния съвет за да постигне максималния ефект. Друг е въпроса дали е ЗАВИНАГИ… Там вече съм малко скептична, защото още няма измислено лекарство или диета против лоши навици, дори и хранителни. Все пак препоръчвам тази книга първо да се прочете (и аз ще го сторя) и чак тогава да се приложи. Гарантирано има резултат – видях го с очите си! Но дали ще го запазите, зависи изцяло от вашата воля да се рекламирате все по-успешно!

9 responses to “Как да отслабнем …хм, завинаги?

  1. Pingback: От личния ми блог « Аеро-клюкарник

  2. При теб се надявам да няма ефект. Все пак ти според мен си идеално изглеждаща млада жена(и гола съм те виждала) и ако имаш нещо за сваляне е не повече от 1-2-3 килограма. А и Таня достатъчно ни тормози, за да се стяскаш и ползваш за себе си диети драстични. 😆 😆

  3. do you know any information about this subject in other languages?

  4. Доста е коментирана тази диета… Не помага на всички, а при много хора има ужасни странични ефекти, особено с бъбреците. Аз използвах една“безвъглехидратна диета“, която топи мазнините доста осезаемо и за няколко месеца свяляш доста, после ти се задържа теглото, но след доста месеци на нея, спиране и почване вече сигурно съм привикнал към нея и не ми действа… Но в крайна сметка свалих над 35-40% от теглото си.

  5. dil okullari: The book in my post is french: JE NE SAIS PAS MAIGRIR. Its autor is Dr. Pierre Dukan. There is a lot of information in the net.
    Пейо, и аз чух и четох негативни коментари, но кажи ми има ли диета без такива? За да съм адекватна в ситуацията реших да я тествам и върху себе си – периода е идеален: жега, нищо не ми се яде, имам почивка от аеробиката и като прочетох книгата страшното не трае повече от 5 дни :)) А дали имам нещо за сваляне? Днес е Ден първи и сутринта записах данните от кантара. Ще ви държа в течение.

  6. Аз жече 5 месеца съм на тази диета-17 кг. съм отслабнала..това е хубавото,че не гладуваш.много е сполучлива тази диета.Който има нужда е хубаво с тази диета да започне.Успех на всички.

  7. Софи Данина

    Миналата година бях на тази диета супер сполучлива, но… върнах 4 кг. От утре я започвам пак да се опитам да ги сваля само незнам дали ще се получи? Не успях да спазвам пустия му четвъртък но пък триците работят ако не бяха те сигурно за половин година можеха да бъдат двойно.

  8. Софи Данина

    Минавам от тук за да се изфукам.Само за два месеца свалих 5 кг. като спазвам само основите на диетата дюкан без да разделям протеини от зеленчуци и много ВАЖНО-ТРИЦИ,ТРИЦИ и пустия му четвъртък .Работят със сигурност.Обичам ви!! УСПЕХ!! Честита изборна победа на всички съмишленици!!Целувки!!

  9. И аз като Софи Данина ще се изфукам, отслабнах 4 килограма преди 2 месеца 🙂 За мен диетата беше спорт, салати и месо, нищо повече, нищо по-малко 🙂

Вашият коментар

