Рожден ден

Днес е моят рожден ден. Незнам защо, но от 10-тина години насам се чуствам малко тъжна на моят Празник. Виден каза, че явно не пия достатъчно 🙂 . Ама аз по принцип и според неговите разбирания изобщо не пия. И не съм на мнение, че настроението е в пряка зависимост от количеството изпит алкохол. Сега обаче, като го написах, осъзнавам, че май не е така. Защо хората като изпият едно-две и се отпускат, развеселяват, разнежват и всичко престава да има значение? Защото алкохола застава между съзнанието и подсъзнанието, като изключва първото. И се отдаваш на негата, докато не започнеш да повръщаш…и ти става гадно, ама си още омаян! И по-дърт 😉 , но не по-мъдър! Всъщност каква е целта на броенето на рождените дни? Нима е нужна чисто статистически? Тогава защо се празнува? Възръсттта на човека от обиколките на Земята около Слънцето ли се определя? Ако е така – това не е повод за празник. Аз бих празнувала неистово, когато осъзная някаква истина за живота, за нещата, за себе си, за всичко! А сега празнувам единствено биологичното остаряване на плътта ми. И като ме питат „На колко ставаш?“, зяпват като чуят отговора „32“, щото визията не отговаря на информацията. За моя радост духът ми още е в детска възраст и възприема живота като чиста монета, с чисти мисли, неизтормозен от игрички и сплетни житейски, което пък кара плътта ми да се запазва свежа и опъва бръчките по челото ми по-добре от ботокс! Но учудва хората, които търсят задните мисли и ги държи далеч, защото смятат че тази порода според тях не съществува…Днес всички ми пожелават здраве, щастие и сбъднати мечти! Благодаря от сърце! Аз си пожелавам винаги да има с кого да споделям тези хубости, защото човек може да е сам в мъката си, но е глупаво да е самотно щастлив! Добрите приятели и любимото ми семейство ме правят такава, каквато съм! Благодаря, че ги има!

НАЗДРАВЕ!

3 responses to “Рожден ден

  1. Мила моя приятелко, бъди здрава и много щастлива.Само едно не ти пожелах днес в разговора ни(все пак ти известно време игра на мястото на Ани) и то е както се сещаш – един сладък наследник.Надявам се,че дълго време ще си честитим рожденните дни и ще ги празнуваме, разбира се.И ще си останем завинаги млади и хубави! Пиши по-често.Липсваш ми!

  2. И ти на мен, Вили! Благодаря за поздравите и дано!

  3. Най-сърдечни пожелания за рожденния ден, макар и със закъснение! Няма статистика тука – празнуват се, за да се получават подаръци – все пак, ние на тая възраст 32, сме си деца, дет се вика. Затва, по-да-ръ-ци, по-да-ръ-ци!

Вашият коментар

