Болежки

Много е неприятно да страда тялото ти от каквито и да е болежки. През тази седмица съм погълнала толкова лекарства, колкото през целия си живот не съм изпила!!! Соломоновите острови ми се разминаха, но явно успяха да ме размекнат за този модел на грип. Повали ме, мамицата му! Накара ме да взема първите три дни болнични в живота ми!!! Имах усещането, че съм глътнала два таралежа и гърлото ми аха-аха да се разцепи. Хванах го навреме и след няколко спечелени рунда с хапове спечелих и мача, засега 🙂 Вседствие на лечението ми от вирусната инфекция от понеделник ме зъмъчиха и жестоки циститни болки. Айде пак антибиотик, чайове до накисване…но овладях и тази ситуация. Да си призная честно снощи докато обикалях в квартала около 20ч. по кварталните магазинчета да търся храна за трите котенца в къщи, усетих по гърба ми драскащите нокти на ново настиване. Проплаках по телефона на любимия и явно съм звучала доста нещастно и подсмърчащо. Прибрах се в къщи със заветния пакет и надеждата да изпия горещ чай след топъл душ. Даже не забелязах тримата гладници. Виден ме посрещна на вратата, грабна торбата от ръцете ми, съблече ме бързо и ме въведе в банята, където ме очакваше гореща вана с интимно осветление на ароматни свещи. Докато успея да се съвзема от изненадата и приятното усещане, което се разливаше с топлинта по тялото ми той почука на вратата и влезе с леко охладена чаша бяло вино, целуна ме по челото и излезе като ме остави онемяла от възхита…Плувах в мечти, сънища, реалност – всичко се сля в едно. Без болка, без болести, без мъка. Само една топлота. После вкусна вечеря и минутки за гушене и приятни приказки. И лекичко отплувахме от реалния към вълшебния свят на сънищата, сгушени един вдруг. Сега вече нищо не може да ме разболее!

Благодаря ти!

Вашият коментар