Пролетно почистване на тялото

От една-две седмици съм си поставила цел да се приведа в лятна форма – да отслабна, да се оскубя перманентно, да се разкрася, да обновя и гардероба. С обезкосмяването напредвам – IPL има ефект, падат цели снопчета и оголват нежната ми плът на петна. Втората процедура ще разшири пространството. Козметиката и намаленията по магазините помагат много за другите. Зор виждам с отслабването! Всеки ден се боря неистово с огромния апетит който ме е налегнал и си търся какви ли не оправдания. Както се знае, тренирам редовно. И всяка сутрин кантара показва кило-две над 55. По дяволите! Не може ли хем да си ям, хем да си слабея?! Знам, знам – качеството и количеството на храната са определящи! Ама не е само това! И ВОЛЯ си трябвааа! И то доста силна и инатлива! Пък моите ангели се предават пред първото шоколадче на хоризонта, а какво да говорим за торта! Пък хората сякаш нарочно не спират да черпят точно такива неща! Що не ме черпят пилешка пържолка със салатка от марулки? Хем аз доволна, хем те – почерпили!
Ама стига хленч! Идва пролет! Пролетното почистване на тялото трябва да започне  още от зимата, или да не спира! Ама да бъдем реалисти – нали затова е пролетно!!! Започвам бавно, но славно. Нали хубавите неща ставали бавно!? И мъчително…
One response to “Пролетно почистване на тялото

  1. Смятам, че професионален инструктор ще ти помогне с отслабването:
    http://www.belchohristov.com/

    Приятелката ми е възхитена от методите му.

Вашият коментар

