IPL – за или против

Получих необичаен коледно-новогодишен подарък от любимия – епилация с IPL. Радвам се, защото имам качествена козметичка, която има две висши образования по специалността, с която си изкарва хляба и непрекъснато е в час с новостите в медицинската козметиката. Утре вечер е заветната дата и аз се вълнувам като малко дете. Надявам се с един удар да се оттърва от голяма част от досадното интимно окосмаване и да спра да ходя всеки месец на скубане като прасе по Коледа. Пък подаръкът е и в известна степен и за приятеля ми, тъй като разбрах, че не обича окосмяването на специалните места и аз ще спра да се изследвам в банята преди всеки интимен акт на сладострастие дали евентуално не се е показал някой досадник. Наистина инвестицията си заслужава, процедурата не е скъпа и доколкото разбрах и се надявам да е истина, там където IPL е минал – трева /косми/ не растат вече. Информация в мрежата не липсва, а и козметичката ми ме информира подробно за всичко – как ще протече, какво е усещането и какви са последствията. Стискайте палци, защото все пак 70% от ефекта зависи от професионалиста. И така ще съм готова за лятото преди всички 😉
One response to “IPL – за или против

  1. Pingback: Лазерна епилация – за или против « Дневникът на зелените обувки

Вашият коментар

