Полетът

Имах удоволствието да прекарам новогодишните празници в една от най-добре уредените държави на света, или както аз я кръстих държава-приказка, Швейцария. Заминах с първия полет със самолет в живота ми на 28.12.2007г. Чувствах се като дете, което за пръв път вижда света и го осъзнава рязко, изведнъж. Усещането при излитането ми се стори като в доста бърз асансьор 🙂 и вече мога да отметна едно от онези неща, които човек трябва да направи през живота си – полетях…Очите ми бяха разширени и се стараех да не изпусна и секунда от преживяването от първия до последния миг, изследвах себе си, реакциите си и тези на другите около мен, чак ме досрамя и леко се притесних. Това, което за някои е ежедневие в 21 век, други го изжияват за пръв път и откриват света отново и отново. За час и 50 мин полет ми сервираха сандвич, сок и кафе. Но кой ти мисли в момента за ядене и пиене?! За Бога, та аз летя!!! Гледката от илюминаторите май и птиците не я виждат! Имах огромния късмет времето в Централна Европа на отиване да бъде съвършено и видях приказните Алпи отвисоко, окъпани от огъня на залеза! Както ми обясниха семейство германци до мен, това било огромна рядкост по това време на годината. Вълшебство!!! Отдолу малките светлинки на населените места блещукаха като същинска новогодишна украса, дори се виждаха по големите елхи с техните украси! Кацнах на летище Цюрих успешно и гладко и приказката започна още от летището!

Нама да уточнявам, че летището всъщност е малък град. Филмът „Терминалът“ може да бъде заснет там с мен в главната роля, но не като такава драма, а като „Най-нестандартните къщи по света“ например, хаха! Дори си има и вътрешно мини метро, което те превозва от изходите на самолета до залата с багажа и обратно и вътре ти прожектират холограми! Абе, как да мигна като може да пропусна нещо!Мен ме пропуснаха на всички контроли и така се озовах в прегръдките на моите приятели.

Вашият коментар

