Празници, празници…

Честита Коледа на всички!!! Пожелавам много здраве, късмет и усмивки, топлинка за телата, блясък в очите, любов в сърцата и разум в главите!!!

Днес е двоен празник за моето семейство: Коледа е и моята майка има рожден ден, и то кръгла годишнина – става на 60.

Щастливата рожденичка 

Още от сутринта сме много ентусиазирани, всички телефони започнаха да звънят в ранни зори с коледни послания и пожелания за нашата рожденничка. След отварянето на подаръците под елхата и вълненията около тях, отидохме на църква за да отправим най-съкровенните си молитви в този свят ден, защото сме едно добро християнско семейство. Празничният тържествен коледно-рожденденски обяд с цялата рода се проведе на мезета и пици в любимата пицария Верди. Събраха се хора, киото рядко се събират заедно, но беше весело – без злоба, без намръщени физиономии – сякаш наистина Духът на Коледа ни сплоти и ни направи поне днес по-добри. Сега си почивам и обмислям следващите няколко отново божествени дни: утре ще се срещам с любимите ми приятели, после е Стефанов ден – брат ми ще празнува (щото се казва Стефан : ) ), и после (дано мъглата се вдигне) хващам самолета и отивам в страната на шоколадите за да прекарам Шоколадовата ми Нова Година с Ирина, Александър и Евгени.

Само като си помисля какво ме чака и направо ми идва да си го преживея на каданс (за по-дълго)!

Само Виден ми липсва за да е пълно щастието ми, ама на! С него 2008-ма ще е по-щастлива!!!

Мама, седнала в подаръка си

2 responses to “Празници, празници…

  1. Жива и здрава и много да те радва! Както и ти нея 🙂

  2. Благодаря, и аз това си пожелавам. Желая го и на теб!

Вашият коментар

